Jak zapowiadali艣my, ju偶 4 maja 2023 r. w godzinach wieczornych zmieni si臋 spos贸b logowania do system贸w transakcyjnych. Wprowadzamy dwuetapowe uwierzytelnienie. Opr贸cz loginu i has艂a poprosimy dodatkowo o kod, kt贸ry wy艣lemy na podany adres e-mail i/lub numer telefonu, zdefiniowany przez Klienta w umowie.聽
W przypadku logowania do aplikacji mobilnej NS Mobile, drugi etap uwierzytelniania, czyli kod b臋dzie wysy艂any wy艂膮cznie w wiadomo艣ci sms na numer telefonu.聽
Dlatego bardzo wa偶ne jest, by przekazane nam przez Klient贸w dane kontaktowe (adres e-mail i numer telefonu) by艂y aktualne.聽
Klient mo偶e sprawdzi膰 b膮d藕 zaktualizowa膰 (wybrane) dane kontaktowe:
- osobi艣cie lub telefonicznie w Punkcie Obs艂ugi Klient贸w (POK)
- online w Moje konto / Dane i Ustawienia w myNSapp