Polityka informacyjna w zakresie adekwatności kapitałowej Polityka udzielania informacji Klientom i Akcjonariuszom Noble Securities S.A. Polityka przyjmowania i przekazywania świadczeń pieniężnych lub niepieniężnych w Noble Securities S.A. Przestrzeganie Zasad ładu korporacyjnego dla instytucji nadzorowanychPodstawowa struktura organizacyjna Noble Securities S.A.EMIRFATCAObowiązek posiadania kodu LEIŚrednie oprocentowanie środków pieniężnych Klientów deponowanych przez Noble Securities S.A. na rachunkach bankowych
Adekwatność kapitałowa
Dane za 2017 rok
Adekwatność kapitałowa Noble Securities S.A.
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A. - uzupełnienie
Dane za 2016 rok
Adekwatność kapitałowa Noble Securities S.A.
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A. - uzupełnienie
Dane za 2015 rok
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A.
Dane za 2014 rok
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A.
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A. - uzupełnienie
Dane za 2013 rok
Adektwaność kapitałowa Noble Securities S.A.
Dane za 2012 rok
Adekwatność kapitałowa Noble Securities S.A.
Dane za 2011 rok Adekwatność kapitałowa Noble Securites S.A.
Dane za 2010 rok Adekwatność kapitałowa Noble Securities S.A.
Dane za 2009 rokAdekwatność kapitałowa Noble Securities S.A.
Inne dokumenty
Procedura kategoryzacji Klientów w Noble Securities S.A.
Załącznik nr 1. Zakres informacji przysługujący Klientom w zależności od przyznanej im kategorii
Załącznik nr 2. Wniosek Klienta Detalicznego o zmianę kategorii na Klienta Profesjonalnego
Załącznik nr 3. Karta klasyfikacji Klienta Profesjonalnego/Uprawnionego Kontrahenta
Załącznik nr 4. Wniosek Klienta Profesjonalnego o zmianę kategorii na Klienta Detalicznego
Załącznik nr 6. Wniosek Klienta Profesjonalnego o zmianę kategorii na Uprawnionego Kontrahenta