Szanowni聽Pa艅stwo,

uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji Punktu Obs艂ugi Klienta Noble Securities S.A.聽we Wroc艂awiu. Od dnia 1 kwietnia 2022 r. Punkt Obs艂ugi Klienta mie艣ci膰 si臋 b臋dzie pod adresem:

Ul. Braniborska 40, pi臋tro IV聽

53-680 Wroc艂aw

Numery telefon贸w do Pa艅stwa opiekun贸w pozostaj膮 bez zmian tj.聽+48 71 338 22 11, +48 71 338 22 12, + 48 785 808 732, +48 669 981 594.

Jednocze艣nie informujemy, 偶e w dniu 31 marca br. Punkt Obs艂ugi Klienta Noble Securities S.A. przy ulicy Powsta艅c贸w 艢l膮skich 73-95 b臋dzie czynny do godz. 12:00.

Dbaj膮c o Pa艅stwa wygod臋, w ramach obs艂ugi rachunku, zach臋camy r贸wnie偶 do korzystania z:

  • infolinii, pod nr tel.: +48 12 422 31 00,
  • aplikacji mobilnej NS MOBILE (do pobrania w AppStore lub Google Play) oraz
  • platform transakcyjnych:
    • Sidoma Light,
    • Sidoma on-line,
    • NSWebMobile.

Przypominamy, 偶e aktualna lista Punkt贸w Obs艂ugi Klienta Noble Securities S.A. oraz dane teleadresowe tych Punkt贸w znajduj膮 si臋 TUTAJ.

Zapraszamy do kontaktu.

Z powa偶aniem,

Zesp贸艂 Noble Securities S.A.