Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Noble Securities S.A. w Poznaniu. Od dnia 22 marca 2021 r. Punkt Obsługi Klienta mieścić się będzie pod adresem:
Stary Browar
(Budynek Słodowni, poziom +2, lokal 3)
Ul. Półwiejska 42
Poznań
Numery telefonów do Państwa opiekunów pozostają bez zmian tj +48 61 855 02 44, +48 61 855 02 40.
Jednocześnie informujemy, że w dniu 19 marca br. Punkt Obsługi Klienta Noble Securities S.A. przy ulicy Wielkiej 20 będzie czynny do godz. 14:00.
Dbając o Państwa wygodę, w ramach obsługi rachunku, zachęcamy również do korzystania z:
- infolinii, pod nr tel.: +48 12 422 31 00,
- aplikacji mobilnej NS MOBILE (do pobrania w AppStore lub Google Play) oraz
- platform transakcyjnych:
- Sidoma Light,
- Sidoma on-line,
- NSWebMobile.
Przypominamy, że aktualna lista Punktów Obsługi Klienta Noble Securities S.A. oraz dane teleadresowe tych Punktów znajdują się TUTAJ
Zapraszamy do kontaktu.
Z poważaniem,
Zespół Noble Securities S.A.