Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Noble Securities S.A. w Poznaniu. Od dnia 22 marca 2021 r. Punkt Obsługi Klienta mieścić się będzie pod adresem:

Stary Browar 

(Budynek Słodowni, poziom +2, lokal 3)

Ul. Półwiejska 42

Poznań

Numery telefonów do Państwa opiekunów pozostają bez zmian tj +48 61 855 02 44, +48 61 855 02 40.

Jednocześnie informujemy, że w dniu 19 marca br. Punkt Obsługi Klienta Noble Securities S.A. przy ulicy Wielkiej 20 będzie czynny do godz. 14:00.

Dbając o Państwa wygodę, w ramach obsługi rachunku, zachęcamy również do korzystania z:

  • infolinii, pod nr tel.: +48 12 422 31 00,
  • aplikacji mobilnej NS MOBILE (do pobrania w AppStore lub Google Play) oraz
  • platform transakcyjnych:
    • Sidoma Light,
    • Sidoma on-line,
    • NSWebMobile.

Przypominamy, że aktualna lista Punktów Obsługi Klienta Noble Securities S.A. oraz dane teleadresowe tych Punktów znajdują się TUTAJ

Zapraszamy do kontaktu.

 

Z poważaniem,

Zespół Noble Securities S.A.