Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Noble Securities S.A. w Poznaniu. Od dnia 27 lutego 2020 r. Punkt Obsługi Klienta mieścić się pod adresem:

ul. Wielka 20 (wejście do Noble Bank) w Poznaniu.

Jednocześnie informujemy, że numery telefonów do Punktu Obsługi Klienta pozostają bez zmian tj. +48 61 855 02 44, +48 61 855 02 40.

Dbając o Państwa wygodę, w ramach obsługi rachunku, zachęcamy również do korzystania z:

  • infolinii, pod nr tel.: +48 12 422 31 00,
  • aplikacji mobilnej NS MOBILE (do pobrania w AppStore lub Google Play) oraz
  • platform transakcyjnych:
    • Sidoma Light,
    • Sidoma on-line,
    • NSWebMobile.

Przypominamy, że aktualna lista Punktów Obsługi Klienta Noble Securities S.A. oraz dane teleadresowe tych Punktów znajdują się TUTAJ

Zapraszamy do kontaktu.