Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy o zmianie lokalizacji Punktu Obsługi Klienta Noble Securities S.A. w Poznaniu. Od dnia 27 lutego 2020 r. Punkt Obsługi Klienta mieścić się pod adresem:
ul. Wielka 20 (wejście do Noble Bank) w Poznaniu.
Jednocześnie informujemy, że numery telefonów do Punktu Obsługi Klienta pozostają bez zmian tj. +48 61 855 02 44, +48 61 855 02 40.
Dbając o Państwa wygodę, w ramach obsługi rachunku, zachęcamy również do korzystania z:
- infolinii, pod nr tel.: +48 12 422 31 00,
- aplikacji mobilnej NS MOBILE (do pobrania w AppStore lub Google Play) oraz
- platform transakcyjnych:
- Sidoma Light,
- Sidoma on-line,
- NSWebMobile.
Przypominamy, że aktualna lista Punktów Obsługi Klienta Noble Securities S.A. oraz dane teleadresowe tych Punktów znajdują się TUTAJ
Zapraszamy do kontaktu.