Miejsce pracy: miasta, w których Noble Securities S.A. posiada Punkty Obsługi Klienta
Opis stanowiska:
-
Pozyskiwanie nowych Klientów
-
Umiejętność dopasowania produktów finansowych do profilu Klienta
-
Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie szeroko pojętych inwestycji
-
Nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami
-
Dbanie o wizerunek firmy lub budowanie pozytywnego wizerunku domu maklerskiego na rynku
Wymagania:
-
Znajomość zagadnień rynku kapitałowego oraz produktów inwestycyjnych
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Dobra znajomość lokalnego rynku potencjalnych Klientów
-
Mile widziane doświadczenie w pracy w domu maklerskim lub w innej instytucji finansowej
-
Licencja Maklera Papierów Wartościowych będzie dodatkowym atutem
-
Determinacja w dążeniu do celu
Oferujemy:
-
Motywacyjny system premiowy
-
Pracę w dynamicznym zespole
-
Przyjazne środowisko w pracy
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Oświadczam, że dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, dobrowolnie przekazuję moje dane osobowe i wyrażam zgodę na ich przetwarzanie przez Noble Securities Spółkę Akcyjną z siedzibą w Warszawie (01-208), przy ul. Przyokopowej 33, będącą administratorem danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r., poz. 922)". Oświadczam, że zostałem poinformowany, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych i ich poprawiania."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.