Noble Securities S.A. prowadzi dwa rodzaje rachunków maklerskich

  1. Rachunek Premium – za prowadzenie którego Noble Securities S.A nie pobiera opłat oraz
  2. Rachunek Standard – za prowadzenie którego Noble Securities S.A pobiera opłatę w wysokości 80 zł za każdy rozpoczęty miesiąc kalendarzowy.

Rachunek Standard może być otwarty w każdym z Oddziałów  Noble Securities S.A.

Poniżej prezentujemy szczegółową instrukcję otwarcia Rachunku Premium w Noble Securities S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, które korzystają z usług maklerskich w ramach tej działalności, z miejscem zamieszkania w Polsce, za pośrednictwem strony internetowej www.noblesecurities.pl

Po wybraniu zakładki Załóż rachunek prosimy wypełnić formularz rejestracyjny. Proces składa się z pięciu kroków:

  • krok pierwszy - oświadczenie Klienta w zakresie statusu PEP (osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne), podanie danych osobowych, w tym: numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania i adresu do korespondencji, adresu e-mail, numeru telefonu oraz złożenie oświadczenia Klienta m.in. o posiadaniu regularnego dostępu do Internetu oraz o sposobie otrzymywania informacji od Noble Securities S.A.;
  • krok drugi - podanie co najmniej jednego numeru rachunku bankowego (posiadaczem każdego podanego rachunku bankowego musi być Klient; jeden z podanych rachunków posłuży do wykonania przelewu weryfikacyjnego na nowo otwierany rachunek maklerski; rachunek bankowy służący do wykonania przelewu weryfikacyjnego musi być rachunkiem założonym osobiście w oddziale banku), adresu właściwego urzędu skarbowego, określonego przez Klienta hasła do pierwszego logowania w Aplikacji Noble Securities S.A., hasła do telefonicznego składania zleceń i dyspozycji oraz informacji dotyczących beneficjenta rzeczywistego, oświadczeń dotyczących statusu FATCA i statusu CRS;
  • krok trzeci - udzielenie odpowiedzi na pytania ankiety MIFID umożliwiającej dokonanie przez Noble Securities S.A. oceny poziomu wiedzy o inwestowaniu w instrumenty finansowe oraz doświadczenia inwestycyjnego w zakresie instrumentów finansowych, celem określenia, czy dany instrument finansowy jest odpowiedni dla Klienta, przy uwzględnieniu jego indywidualnej sytuacji ustalonej w oparciu o przedstawione informacje;
  • krok czwarty - wybór sposobu przekazania do Noble Securities S.A. dokumentów związanych
    z otwarciem rachunku. 
    Dostępne są dwa sposoby przekazania tych dokumentów:
    1. Klient samodzielnie drukuje dokumenty związane z otwarciem rachunku w dwóch egzemplarzach, uzupełnia je i podpisuje zgodnie z instrukcją zawartą w otrzymanym e-mailu. Następnie Klient przesyła wydrukowane dokumenty wraz z kserokopią dokumentu tożsamości użytego w procesie zdalnego otwierania rachunku i drugiego dokumentu potwierdzającego tożsamość Klienta (wykaz takich dokumentów znajduje się poniżej*) do Noble Securities S.A. Po weryfikacji dokumentów i ich podpisaniu oraz po zaksięgowaniu przelewu weryfikacyjnego Noble Securities S.A. odsyła Klientowi dokumenty w jednym egzemplarzu listem poleconym.
    2. Noble Securities S.A. wysyła do Klienta przesyłką kurierską dwa egzemplarze dokumentów związanych z otwarciem rachunku. Klient podpisuje przesłane dokumenty (wcześniej uzupełnione przez Klienta przez stronę internetową), dołącza kserokopię dokumentu tożsamości użytego w procesie zdalnego otwierania rachunku i drugiego dokumentu potwierdzającego tożsamość Klienta (wykaz takich dokumentów znajduje się poniżej*), a następnie wkłada wszystko do koperty, zakleja i przekazuje kurierowi. Kurier przesyłką zwrotną dostarcza dokumenty do Noble Securities S.A. Po weryfikacji dokumentów i ich podpisaniu oraz po  zaksięgowaniu przelewu weryfikacyjnego Noble Securities S.A. odsyła Klientowi dokumenty w jednym egzemplarzu listem poleconym;
  • krok piąty - przesłanie przez Noble Securities S.A. na adres e-mail Klienta podany przy składaniu wniosku, wygenerowanych dokumentów niezbędnych do założenia rachunku, linku do pozostałych dokumentów oraz opisu poszczególnych czynności, które należy wykonać, aby zakończyć proces założenia rachunku.
  • Informacje dodatkowe:
    • Zawarcie umowy następuje z chwilą podpisania jej przez Noble Securities S.A. i Klienta.
    • Noble Securities S.A. otwiera rachunek dla Klienta nie później niż w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy.
    • Klient ma dostęp do informacji o otwartym rachunku:
      • osobiście w jednym z Oddziałów  Noble Securities S.A.
      • telefonicznie
      • przez sieć Internet
    • Klient może dokonać przelewu środków pieniężnych.
      Sposób opisania dokumentu wpłaty/przelewu (dane bezwzględnie wymagane):
      • w polu "Bank wierzyciela": Getin Noble Bank S.A.
      • w polu "Rachunek bankowy": 49 1560 0013 2367 1860 9064 0003
      • w polu "Właściciel rachunku": Noble Securities S.A.
      • w polu "Adres": ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa
      • w polu "Tytułem": numer rachunku inwestycyjnego Klienta w Noble Securities S.A. oraz imię i nazwisko posiadacza rachunku (np.: 00-00-001001 Jan Kowalski).

 

W przypadku ewentualnych pytań dotyczących zakładania rachunku w Noble Securities S.A. zapraszamy do kontaktu osobistego z pracownikami Noble Securities S.A. w jednym z naszych Oddziałów , telefonicznie pod numerem telefonu: 48 12 422 31 00 lub elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


* Wykaz akceptowanych przez Noble Securities S.A. dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość Klienta:

  • paszport (jeśli pierwszym dokumentem jest dowód osobisty),
  • dowód osobisty (jeżeli pierwszym dokumentem jest paszport),
  • karta stałego pobytu,
  • karta czasowego pobytu,
  • książeczka wojskowa,
  • prawo jazdy,
  • legitymacja studencka,
  • legitymacja szkolna,
  • legitymacja służbowa pracownika urzędu państwowego lub samorządowego 
    (np. legitymacja pracownika: Ministerstwa, KNF, Urzędu Statystycznego, Urzędu Kontroli Skarbowej, Urzędu Gminy itp.),
  • legitymacja emeryta – rencisty.